تشکیل جلسه ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش مجله سرگرمی، ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا به منظور آنالیز پیشرفت امور مختلف و برنامه ریزی برای ادامه کارها به ریاست معاون باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه داد.

تشکیل جلسه ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان 2018 آسیا در باشگاه امروز به ریاست ایرج عرب تشکیل جلسه داد.

در این جلسه، روسا و دبیران کمیته های مختلف درباره پیشرفت کارها و اقداماتی که برای روزهای آینده در دست اقدام دارند، گزارش هایی ارائه کردند.

از مهمترین مباحث مطرح شده، گزارش کمیته داوطلبی بود که در حوزه های مختلف تقسیم بندی شده اند و داوطلبان در روزهای آتی مانورهایی را برای هماهنگی خواهند داشت.

گزارشی درباره گزینش و آموزش داوطلبان نیز ارائه گشت. همچنین تصویب شد، داوطلبان در جلسه ای با حضور بعضی مسوولان ستاد و نماینده های فدراسیون حضور پیدا نمایند تا ضمن معارفه، توصیه های تکمیلی ارائه گردد.

در این نشست، مسئول کمیته اجرایی و فنی که از آخرین روند اصلاحات در استادیوم آزادی بازدید نموده بودند، گزارش کاملی ارائه نموده و با توجه به پیشرفت کار اعلام شد؛ این اصلاحات طبق برنامه زمانبندی در حال پیشرفت است و تا خاتمه موعد مقرر نهایی می گردد. پس از آن، نظافت این بخش ها در دستور کار خواهد بود.

در ادامه این جلسه، کمیته خدمات و پشتیبانی نیز گزارشی از هماهنگی های اجرا شده و عقد قرارداد برای هتل ها، خودروهای تشریفات، پذیرایی از میهمان، استقبال در فرودگاه و موارد گوناگون دیگر ارائه کرد.

همچنین ستاد گزارش و طرح های کمیته بازاریابی را از جهت تطابق با قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا و ضوابط برگزاری مسابقات، مورد آنالیز قرار داد که بعضی موارد رد و بعضی دیگر مورد تائید نهاده شد، همچنین گزارشی درباره اجرای مصوبات قبلی ارائه شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5806

به "تشکیل جلسه ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل جلسه ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید