خبر تازه از نمایش جدید ایوب آقاخانی

به گزارش مجله سرگرمی، طراحان هنری نمایش شیروانی داغ به کارگردانی ایوب آقاخانی معرفی شدند.

خبر تازه از نمایش جدید ایوب آقاخانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه نمایش پوشه، الهام صالحی، امیرحسین دوانی، مقدی شامیریان، نوید صادقی و امین یاوری به ترتیب طراح چهره پردازی، طراح صحنه و نور، طراح لباس، آهنگساز و طراح صدا و طراح پوستر و بروشور به نمایش شیروانی داغ به کارگردانی ایوب آقاخانی پیوستند.

نسیم ادبی، امیرعلی دانایی، فریبا متخصص، لیلا بلوکات، فرید سجادی حسینی، وحید نفر و وحیدآقاپور به عنوان بازیگر در شیروانی داغ پیش تر معرفی شده بودند.

در این نمایش ساناز قراملکی به عنوان مدیر فراوری و برنامه ریز، هلن بهرامی و عارف عباسی دستیاران کارگردان، مهرنوش بیگ زاده منشی صحنه، شقایق شعبانی روابط عمومی و امیر خالقی ساخت تیزر، ایوب آقاخانی را یاری و همراهی می نمایند.

نمایش شیروانی داغ با اقتباس و دراماتورژی ایوب آقاخانی و رضا بهاروند از نمایشنامه های معروف تنسی ویلیامز است که از 30 آبان در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به عنوان جدیدترین کارگروه تئاتر پوشه و محصول موسسه پوشه هنر پارس روی صحنه خواهد رفت.

همچنین پیش فروش نمایش شیروانی داغ از ساعت 12 روز شنبه (12 آبان ماه) شروع خواهد شد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت تیوال بلیت های سه روز نخست این نمایش را تهیه نمایند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5736

به "خبر تازه از نمایش جدید ایوب آقاخانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر تازه از نمایش جدید ایوب آقاخانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید