رحیمی: هدف کاروان ورزشی ایران در آرژانتین اخلاق مداری و مدال آوری است

به گزارش مجله سرگرمی، رحیمی، سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک جوانان هدف کاروان اعزامی به این رویداد را اخلاق مداری و مدال آوری دانست.

رحیمی: هدف کاروان ورزشی ایران در آرژانتین اخلاق مداری و مدال آوری است

به گزارش خبرنگاران، اصغر رحیمی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در حاشیه ستاد بازی های آسیایی، پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک با اشاره به روند خوب آمادگی و کسب سهمیه ورزش ایران برای المپیک جوانان گفت: فرایند آمادگی کاروان ورزشی ایران به بازی های المپیک جوانان از بهمن ماه شروع شد و بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده به خوبی طی شد و اکنون کاروان ایران با آمادگی خوب در آستانه اعزام به این رویداد قرار گرفته است. سرپرست کاروان ورزشی ایران در المپیک جوانان ادامه داد: در کسب سهمیه هم ورزشکاران ایرانی عملکرد خوبی داشتند تا جاییکه با 49 ورزشکار در قالب 14 دختر و 25 پسر به این رویداد اعزام می شویم و این تعداد شرکت نماینده در 17 رشته ورزشی در المپیک جوانان حضور پیدا خواهد نمود.

رحیمی افزایش سهمیه کاروان ورزشی ایران را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: 49 ورزشکار در حالی قرار است در این رویداد مهم با نام ایران اسلامی شرکت نمایند که سهمیه ایران نسبت به دور قبل سه برابر افزایش داشته که امیدوارم با نتایج خوب هم همراه گردد. وی با بیان اینکه کاروان ورزشی ایران در آستانه اعزام قرار گرفته است خاطرنشان ساخت: کاروان ورزشی ایران در سه گروه شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده به آرژانتین اعزام می شوند.

رحیمی هدف کاروان ورزشی ایران را در المپیک جوانان اخلاق مداری و مدال آوری دانست.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3960

به "رحیمی: هدف کاروان ورزشی ایران در آرژانتین اخلاق مداری و مدال آوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: هدف کاروان ورزشی ایران در آرژانتین اخلاق مداری و مدال آوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید