محبوبیت سفرهای دریایی در انگلستان در حالی اوج می گیرد که دانوب رشد می کند

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به ارقام جدید ، محبوبیت سفره‌ای دریایی در سراسر اروپا در حال افزایش است ، با توجه به ارقام جدید ، بریتانیایی‌ها بیش از هر زمان دیگر به قاره‌های قاره می‌روند . مجله " کروز " که توسط انجمن خطوط کروز ( Clia ) منتشر شده‌است ، 21 درصد افزایش در تعداد of در انگلستان در سال 2017 در مقایسه با سال 2016 را گزارش کرده‌است . در سال گذشته ، حدود 210، 400 مسافر انگلیسی به سفر دریایی رفتند ، که اولین بار بود که تعداد مسافران به 200000 نفر رسید .

محبوبیت سفرهای دریایی در انگلستان در حالی اوج می گیرد که دانوب رشد می کند

سفره‌ای دریایی کشورهای اروپایی 90 درصد از bookings سال گذشته را تشکیل می‌دهند . راین و دانوب به رشد سوخت با the در پرتغال ادامه می‌دهند و راه‌های آبی روسیه نیز در حال افزایش محبوبیت هستند .
این مقاصد به ترتیب 85 درصد و 70 درصد بربلندی در مسافر را به خود دیده‌است .
مسافران نیز بیشتر در سال 2017 با تعداد کل شب‌هایی که در سال 2017 به میزان 24 درصد افزایش پیدا می‌کنند ، هزینه می‌کنند . جیل هاوک ، معاون رئیس Clia انگلستان و ایرلند و مدیر عامل Cosmos Tours و Cruises and در انگلستان گفت : [ از سال 2014 ] متوسط طول یک سفر دریایی به طور کلی از 7 روز تا 7.7 روز افزایش‌یافته است .
سرمایه‌گذاری ، به ویژه در کشتی‌های جدید ، تا حدی رشد داشته‌است . در سال 2017 ، 11 کشتی جدید راه‌اندازی شد که در سال 2018 10 کشتی جدید و هشت کشتی جدید در راه هستند .
خارج از اروپا ، مسافران از سه رودخانه ، نیل ، مکونگ ، و the بهره‌مند می‌شوند . اما آقای "هاوک " اعلام کرد که رشد مسافران در the ، که از میانمار می‌گذرد ، احتمالاً تحت‌تاثیر پوشش منفی در سراسر کشور و بحران Rohingya قرار خواهد گرفت .
او آسیا را به عنوان منطقه‌ای انتخاب کرد که به رشد در گشت دریایی ادامه خواهد داد . اندی harmer ، رئیس Clia بریتانیا و ایرلند ، افزود که امسال هیجان زیادی در اطراف هند وجود دارد .
رودخانه‌های هند ، از جمله گانگ و براهماپوترا ، مسافران بریتانیایی را تا 27 درصد در سال 2017 در سال 2017 مشاهده کردند .
نیل به رشد 14 درصد در خارج از اروپا رسید .
آقای هاوک گفت که متوسط سن مسافران در راه‌های آبی Avalon 57 یا 58 سال است . در حالی که استوارت پرل ، رئیس گروه کاری سفر دریایی CLIA بریتانیا و مدیر عامل of ، گفت که متوسط سن مسافری آن 63 سال است .
مسافران سفره‌ای دریایی عموما ً نسبت به مسافران دریایی اقیانوس کمی بزرگ‌تر به نظر می‌رسند . در واقع در حدود سه چهارم از مسافران سیاحتی دریایی قبلا ً در یک سفر دریایی بوده‌اند .

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 685

به "محبوبیت سفرهای دریایی در انگلستان در حالی اوج می گیرد که دانوب رشد می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبیت سفرهای دریایی در انگلستان در حالی اوج می گیرد که دانوب رشد می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید