مقابل کی روش، استقلالی ها مدافع پرسپولیس می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال درباره استقبال کم طرفداران از بازی دوستانه تیم ملی می گوید: خود کی روش به دلیل غیبت در فینال لیگ قهرمانان آسیا خیلی از طرفداران را از دست داد.

مقابل کی روش، استقلالی ها مدافع پرسپولیس می شوند

به گزارش خبرنگاران ، اختلاف های کارلوس کی روش و برانکو هر چه باشد، از کارلوس کی روش انتظار می رفت به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر گردد. غیبت او در این بازی، واکنش های زیادی را در پی داشت. حتی در این مورد پیشکسوتان استقلالی هم کار کارلوس کی روش را تأیید نمی نمایند.

بهتاش فریبا یکی از همان پیشکسوتان استقلال است که می گوید کی روش با غیبتش در این بازی مهم در واقع ارتباطش با 15 هزار طرفدار را از دست داد. او در نقد کی روش می گوید: من فکر می کنم طرفدار باید با تیمش ارتباط برقرار کند، وقتی این ارتباط از سوی کی روش و بازیکنان قطع می گردد و بازیکنان اجازه مصاحبه پیدا نمی نمایند، این شرایط پیش می آید.

فریبا معتقد است: خود کی روش به دلیل غیبت در فینال لیگ قهرمانان آسیا خیلی از طرفداران را از دست داد، او اگر در بازی پرسپولیس و کاشیما حاضر می شد، امروز 10-15 هزار طرفدار پرسپولیس به استادیوم می رفتند، اما خیلی بد است که برای تیم ملی ما در تهران فقط 2 هزار و 500 تماشاگر به استادیوم می آید، این برای فوتبال ما عیب است.

190 - 10

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6487

به "مقابل کی روش، استقلالی ها مدافع پرسپولیس می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل کی روش، استقلالی ها مدافع پرسپولیس می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید