نکونام: خوشحالم مقابل استقلال نتیجه خوبی گرفتیم، قرارداد سینک یک میلیارد نیست

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی نساجی مازندران می گوید خوشحال است مقابل تیم سابقش نتیجه خوبی را به دست آورده است.

نکونام: خوشحالم مقابل استقلال نتیجه خوبی گرفتیم، قرارداد سینک یک میلیارد نیست

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال درباره بازی های سخت تیمش در هفته های نخست لیگ برتر گفت: ما با تمام تیم های مدعی لیگ برتر بازی کردیم. همه این تیم ها مدعی قهرمانی و یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند. پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا کوشش می نماید. استقلال در گروهش اول گردیده و السد به سختی این تیم را شکست داد. هفته آینده باید با سایپا بازی کنیم که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت. سپس به مصاف سپاهان می رویم که مدعی قهرمانی لیگ برتر است.

او اضافه نمود: ما باید مقابل همه این تیم ها خوب بازی کنیم. برای من هم بسیار بهتر بود که بین این بازی های سخت با چند تیم که مدعی قهرمانی نیستند، بازی می کردیم.

سرمربی نساجی قائمشهر درباره نیمکت نشینی امید سینک با وجود قرارداد یک میلیارد تومانی اظهار کرد: شما قیمت قرارداد این بازیکن را نمی دانید. اما بازی کردن و یا بازی نکردن یک بازیکن وابسته به تصمیم من است. من با این تیم زندگی می کنم و تصمیم می گیرم چه کسی بازی می نماید. او هیچ مسئله ای ندارد و امروز هم بدون مشکل بازی کرد.

نکونام با ابراز خوشحالی از مربیگری مقابل تیم سابقش گفت: قبلا هم گفتم تمام عرقم نسبت به نساجی است و امروز کوشش کردم نتیجه خوبی را به دست بیاوریم. دیدید که استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و چهار مهاجم داشت. ما در چند موقعیت اشتباه داشتیم اما استقلال موقعیتی نداشت که به گل برسد فقط در اواخر بازی یک فرصت داشتند که حامد لک به خوبی فضا را بسته بود. استقلال موقعیت زیادی در این دیدار نداشت. ما می توانستیم روی موقعیت هایمان به گل برسیم.

او با اشاره به دو صحنه مشکوکی که در برخورد بازیکنان استقلال و نساجی رخ داد، گفت: نمی خواهم درباره صحنه ها صحبت کنم اما قصدم این است که بدانم آیا خطای پنالتی اتفاق افتاده است یا خیر. می خواهم اطلاعاتم را بالاتر ببرم و بدانم به چه چیزهایی خطای پنالتی می گویند. فقط این را می گویم امیدوارم که اشتباه نکرده باشم چراکه در غیر این صورت هفت بازی است که تصمیمات تاثیرگذار علیه تیم ما گرفته می گردد.

نکونام در سرانجام تاکید نمود: تمام تمرکزمان روی دیدار با سایپاست. این تیم برای قهرمانی در ایران کوشش می نماید و در فصل جاری باید در لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3630

به "نکونام: خوشحالم مقابل استقلال نتیجه خوبی گرفتیم، قرارداد سینک یک میلیارد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: خوشحالم مقابل استقلال نتیجه خوبی گرفتیم، قرارداد سینک یک میلیارد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید