هیچ کس نباید به دنبال غنیمت جمع کردن از جبهه خودی ها باشد

به گزارش مجله سرگرمی، قائم مقام حزب همبستگی ایران اسلامی با بیان اینکه تحریم های اقتصادی برای ایجاد نارضایتی عمومی، تهدید امنیت روانی و شکل گیری بحران های اجتماعی در کشور طراحی شده است، گفت: در این شرایط باید فضا را برای سوءاستفاده کنندگان از بحران های اقتصادی و کاسبان تحریم ناامن کرد.

هیچ کس نباید به دنبال غنیمت جمع کردن از جبهه خودی ها باشد

محمد سالاری در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به ضرورت توجه ویژه دولت و حاکمیت به معیشت مردم در شرایط سخت اقتصادی و اجرای تحریم های یک جانبه آمریکا، اظهار کرد: نمی توان توقع داشت که مردم در حالی که شاهد جولان دلالان در اقتصاد کشور هستند و نظارت دقیقی هم بر افزایش قیمت ها صورت نمی گیرد، مسائل ناشی از بحران اقتصادی را به تنهایی به دوش بکشند.

وی اضافه کرد: مسئولان دولتی و غیردولتی، فراوری کننده ها و عرضه کننده های کالا در ماه های گذشته هر افزایش قیمت درست و نادرستی را با افزایش نرخ دلار توجیه کردند. اکنون آنها نیز باید جوابگوی مطالبه به حق مردم در خصوص کاهش قیمت کالاها با توجه به سقوط قیمت دلار باشند و زمزمه های نارضایتی مردم در این خصوص را جدی بگیرند.

این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات همچنین با اشاره به اینکه تحریم های شدید اقتصادی برای ایجاد نارضایتی عمومی، تهدید امنیت روانی و شکل گیری بحران های اجتماعی در کشور طراحی شده است، یادآور شد: برای کاستن از اثرات تحریم ها علاوه بر برنامه ریزی های هوشمندانه با استفاده از خرد جمعی و بهره مندی از نظرات کارشناسان اقتصادی، باید با تشدید نظارت بر بازار، فضا را برای سوءاستفاده کنندگان از بحران های اقتصادی و کاسبان تحریم که آرامش و امنیت روانی جامعه را به مخاطره می اندازند، ناامن کرد.

سالاری با انتقاد از تخریب دولت در برخی سخنرانی های روز دانشجو در سطح کشور اضافه کرد: در شرایط کنونی که به درستی توسط بزرگان نظام از آن به جنگ اقتصادی یاد می گردد، تخریب دولت و دستگاه دیپلماسی با اهداف جناحی و جبران شکست های انتخاباتی، بازی در زمین دشمن در جهت ایجاد اختلاف و تحمیل هزینه به کشور است که به افزایش نارضایتی عمومی منجر خواهد شد؛ چرا که توقع مردم از مسئولین، حرکت در مسیر رفع کردن مسائل روزافزون اقتصادی است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه با اظهار امیدواری نسبت به فاصله دریافت مخالفان دولت از فضای انتخاباتی، گفت: با وجود نقدها غیرقابل کتمانی که به دولت در زمینه تصمیمات اقتصادی و نظارت و کنترل قیمت ها وجود دارد، همراهی همه دلسوزان نظام در نهادهای غیردولتی و حاکمیتی برای عبور از شرایط سخت اقتصادی که بسیاری از مردم کشور را برای تامین معیشت اولیه زندگی دچار مشکل نموده است، یک مطالبه عمومی و فراگیر است که باید در جهت همبستگی ملی و افزایش امید و اعتماد عمومی مورد توجه قرار گیرد. هیچ کس نباید در یک جنگ اقتصادی به دنبال غنیمت جمع کردن آن هم از جبهه خودی ها باشد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8552

به "هیچ کس نباید به دنبال غنیمت جمع کردن از جبهه خودی ها باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ کس نباید به دنبال غنیمت جمع کردن از جبهه خودی ها باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید