گزارش زنده: پرسپولیس صفر - سپیدرود رشت صفر

به گزارش مجله سرگرمی، تیم های پرسپولیس و سپیدرود در هفته هفتم لیگ برتر از ساعت 19:30 دقیقه در استادیوم آزادی به مصاف هم رفته اند.

گزارش زنده: پرسپولیس صفر - سپیدرود رشت صفر

به گزارش خبرنگاران ،یکشنبه 97،7،1،هفته هفتم از هفدهمین دوره لیگ برتر،استادیوم آزادی،ساعت:19:30 دقیقه،تماشاگر:کمتر از 10 هزار نفر

پرسپولیس صفر

سپیدرود رشت صفر

داور:علی صفایی

یاری ها:علیرضا ایلدروم،یعقوب حجتی

اخطار:حسین ابراهیمی(سپیدرود)

اخراج:

بازیکن برتر:

پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی ، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، بشار رسن، گادوین منشا و علی علیپور.

سرمربی:برانکو ایوانکوویچ

سپیدرود:کوروش ملکی، میلاد قربان زاده، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزت کرامت، حسین ابراهیمی، یعقوب کریمی، مهرداد بایرامی و محمد غلامی.

سرمربی:علی کریمی

پرسپولیس که بعد از برد روحیه بخش مقابل الدحیل از دیدن استادیوم نسبتا خالی شوکه گردیده بود با دو تغییر به مصاف تیم قعر جدولی سپیدرود آمده در همان دقیقه 5 با پاس عرضی علیپور و شوت عالیشاه اولین خطر را ایجاد کرد که ملکی در دوضرب توپ را گرفت.

دقیقه 10 دومین موقعیت را هم پرسپولیسی ها با یک و دوی منشا و نعمتی ایجاد کردند که شوت زمینی نعمتی در چارچوب نبود و دروازه ملکی بسته ماند.

دقیقه 20 بعد از چند دقیقه رخوت در بازی فرار علیپور از جناح راست و ارسال خوبش با ضربه پشت پای منشا توام شد اما این توپ هم به تور ننشست.

دقیقه 23 بیرانوند با شوتی محکم و حساب گردیده بازی را آغاز کرد و در واقع با همین شوت علیپور را در موقعیت گلزنی قرار داد اما مهاجم سرخ ها با شوت سرضرب توپ را بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 25 هم در حالی که همه منتظر سانتر شجاع خلیل زاده مدافع راست این بازی سرخ ها بودند او با شوتی نه چندان دقیق دروازه حریف را نشانه رفت و این فرصت هم از دست رفت.

دقیقه 30 ضربه کرنر پرسپولیسی ها می توانست گلی در پی داشته باشد اما ضربه سر علیپور از مقابل دروازه رد شد.لحظاتی بعد هم کرنر دیگری از جناح مخالف با موقعیت گل برای نوراللهی و عالیشاه همراه شد که مدافعان سپیدرود ضربات سرخ ها را دفع کردند.

دقیقه 41 و با ارسال ایستگاهی بشار موقعیت نصف و نیمه دیگری با ضربه سر شجاع خلق شد که ملکی راحت توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 44 ارسال دقیق و بی نقصی از سوی شجاع خلیل زاده بهترین موقعیت گلزنی را برای علیپور ایجاد کرد اما ضربه سر این مهاجم به زیر توپ زده شد تا بهترین موقعیت سرخ ها در این نیمه از بین برود.

در آخرین ثانیه های وقت تلف گردیده نیمه اول هم نوراللهی بعد از حرکتی انفرادی شوتی نه چندان محکم به سوی دروازه سپیدرود زد که این بار هم ملکی توپ را به راحتی در اختیار گرفت تا بازی با وجود برتری پرسپولیس بدون گل تمام گردد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3684

به "گزارش زنده: پرسپولیس صفر - سپیدرود رشت صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش زنده: پرسپولیس صفر - سپیدرود رشت صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید