استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی در دانشگاه پیغام نور

به گزارش مجله سرگرمی، معاون پژوهشی دانشگاه پیغام نور گفت:اعتقاد داریم از همه ظرفیت ها اعم از وزارت علوم، معاونت علمی باید استفاده کنیم. به همین منظور با صندوق حمایت از پژوهشگران نیز تفاهم نامه ای به امضا رساندیم .

استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی در دانشگاه پیغام نور

محمد علی کریمی معاون پژوهشی دانشگاه پیغام نور در گفت وگو با خبرنگار علمی و دانشگاهی، با اشاره به تعاملات این دانشگاه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: از دو سال قبل تفاهم نامه ای با بین رئیس دانشگاه و بین دکتر سرکار در ستاد نانو منعقد شد و قرار شد محورهای همکاری را معین کنیم ولی اصولاً ستاد نانو حمایت کلی دارد و این طور نیست که بخواهد به طور خاص از یک مرکز حمایت و یاری ویژه ای کند.

وی افزود: با این حال توانسته ایم تعاملاتی در این حوزه برقرار کنیم. همچنین با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتباط خوبی داریم و حمایت مناسبی از طرح های ما شده است.

معاون پژوهشی دانشگاه پیغام نور افزود: اولین استارت آپ دانشگاه پیغام نور مربوط به حوزه فناوری دیجیتال، بود که در مراسم اختتامیه آن دکتر ستاری هم حضور داشتند و سه مرکز نوآوری نیز در آن مراسم افتتاح شد.

وی تأکید کرد: اخیراً هفت مرکز دیگر دانشگاه در هفت استان کشور با حضور دکتر قادری فر رئیس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی افتتاح شد.

کریمی در خاتمه گفت: اعتقاد داریم از همه ظرفیت ها اعم از وزارت علوم، معاونت علمی باید استفاده کنیم. به همین منظور با صندوق حمایت از پژوهشگران نیز تفاهم نامه ای به امضا رساندیم و تعدادی از طرح های پژوهشی ودکتری را با مشارکت صندوق جلومی بریم .

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21097

به "استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی در دانشگاه پیغام نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی در دانشگاه پیغام نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید