برانکو: به خاطر هواداران ناراحتم

به گزارش مجله سرگرمی، کلید بازی به ثمر رساندن یک گل بود اما روی موقعیت هایی که ایجاد کردیم دقت لازم را نداشتیم و از آنها استفاده نکردیم. در بازی قبلی مقابل استقلال خوزستان هم همین وضعیت بود.

برانکو: به خاطر هواداران ناراحتم

به گزارش خبرنگاران ، این بار از شوخی های همیشگی برانکو خبری نبود. با چهره و صدایی گرفته به سالن کنفرانس رفت تا پیروز نشدن تیمش در نبرد با نفت مسجدسلیمان را توجیه کند. او صحبت هایش را اینگونه شروع کرد: طبیعی است که از اینکه سه امتیاز را نگرفتیم، ناراحت و غمگین هستیم. بیشتر به خاطر هواداران ناراحت و متاسف هستیم. آنها نود دقیقه تیم را تشویق کردند و به پیروزی امیداور بودند.

سرمربی پرسپولیس سپس درباره بازی تدافعی نفتی ها گفت: انتظار این بازی بسته را از حریف داشتیم. کلید بازی به ثمر رساندن یک گل بود اما روی موقعیت هایی که ایجاد کردیم دقت لازم را نداشتیم و از آنها استفاده نکردیم. در بازی قبلی مقابل استقلال خوزستان هم همین وضعیت بود. باید انتظار داشته باشیم که بسیاری از حریفان با این وضعیت مقابل ما حاضر شوند. باید بیشتر کوشش کنیم تا نتیجه بگیریم.

خبرنگاری نفت مسجدسلیمان را به ضدفوتبال متهم کرد و به این بهانه از برانکو پرسید که پرسپولیس برای مقابله با چنین تیم هایی چه برنامه ای دارد که پاسخ این بود: طبیعی است که وقتی زمان می گذرد و نتیجه به نفع ما نیست، بازیکنان تمرکزشان را بیشتر از دست می دهند و عصبی تر می شوند، اما مسئله مهم این است که توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم. اجازه ندادیم حریف خطری روی دروازه ما ایجاد کند و می توان در خیلی بازی های دیگر انتظار این صحنه ها را داشت. وقتی بازیکن حریف روی زمین می خوابد، وقت تلف می نماید و داور بازی را متوقف نموده، کاری از دست ما ساخته نیست و نمی توانیم تأثیرگذار باشیم. ما این اتفاقات را هم پیش بینی نموده بودیم اما خب این مربوط به داور می گردد که تشخیص دهد آیا واقعاً مصدومیت جدی اتفاق افتاده است یا نه.

گل نزدن برای برانکو یک حسرت است و گل نخوردن در نظرش بهترین اتفاق: بابت شوق و انگیزه بازیکنان خوشحال هستم. البته همیشه اشتباهات تکنیکی و تاکتیکی وجود دارد. نکته مثبت این بود که باز هم گل نخوردیم. در چنین مسابقاتی می توان شکست هم خورد و اینکه تمرکز کردیم تا حریف موقعیتی ایجاد نکند بسیار خوب است. طبیعی است که در دیدارهای بعدی به دنبال بهترین راه چاره برای کسب نتیجه باشیم.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 627

به "برانکو: به خاطر هواداران ناراحتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: به خاطر هواداران ناراحتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید