بسته خبری پرسپولیس: پاسخ ای اف سی به شکایت سرخ ها

به گزارش مجله سرگرمی، در جلسه مدیران که صبح دوشنبه انجام شد، السد همان پوشش یک دست سفید را برای خود انتخاب کرد.پرسپولیس نیز یک دست سرخپوش است. دروازه بان، سرمه ای می پوشد و بازیکنان ذخیره کاور طلایی به تن می نمایند.

بسته خبری پرسپولیس: پاسخ ای اف سی به شکایت سرخ ها

السد سفید می پوشد، پرسپولیس قرمز

در جلسه مدیران که صبح دوشنبه انجام شد، السد همان پوشش یک دست سفید را برای خود انتخاب کرد. دروازه بان این تیم سبزپوش خواهد بود و نیمکت نشین ها کاور نقره ای به تن می نمایند. پرسپولیس نیز یک دست سرخپوش است. دروازه بان، سرمه ای می پوشد و بازیکنان ذخیره کاور طلایی به تن می نمایند. همچنین پرسپولیسی ها پیراهن سید جلال حسینی و السد پیراهن بو علام خوخی را به جلسه آوردند و نمایش دادند. خوخی در بازی با الاهلی غایب بود و به جای او یاسر ابوبکر بازی کرد.

برنامه های پرسپولیس در روز بازی

دوشنبه در جلسه ای که برای هماهنگی بازی السد- پرسپولیس به ریاست نماینده کنفدراسیون برگزار گردید، ابتدا درباره پیراهن دو تیم تصمیم گیری شد. همچنین اعلام شد اعضای تدارکات دو تیم باید از سه ساعت قبل در رختکن حضور پیدا نمایند. اتوبوس حامل سرخپوشان ساعت 16:45 دقیقه هتل را به مقصد ورزشگاه ترک خواهد نمود و در همین زمان، درهای ورزشگاه باز می گردد. دو تیم پرسپولیس ایران و السد قطر برای این بازی، بازیکن محروم ندارند. در این جلسه، از سوی پرسپولیس، محسن خلیلی (مدیر تیم)، پندار خمارلو (مدیر رسانه ای)، امیر علی حسینی (مدیر امور بین الملل) و محمد فارسیان (افسر امنیتی) حضور داشتند.

پاسخ ای اف سی به شکایت پرسپولیس: پیگیری می کنیم

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به نامه ای که باشگاه پرسپولیس در زمینه مسائل داوری بازی با پاختاکور به وسیله فدراسیون فوتبال فرستاد، جوابی را ارسال کرد. برخورد کنفدراسیون و ادبیات این نامه در خور توجه و تامل بود. اما پاسخ ارسالی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا که بر اساس عرف معمول برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد: ما مواردی که در نامه شما قید شده بود را مرور کردیم. اطمینان داشته باشید که موارد مورد اشاره شما به اطلاع مقام های ذیربط و برگزارنماینده رقابت ها رسیده است. همچنین مطمئن باشید کنفدراسیون فوتبال آسیا، عملکرد اعضای برگزاری خود را به شدت و جدیت پی می گیرد و با هر مسوولی که در عملکرد خود از استانداردهای مورد احتیاج برخوردار نباشد مطابق با قوانین موضوعه، توسط کمیته داوری برخورد خواهد شد. ما پیوسته عملکرد و روند فعالیت عوامل اجرایی مسابقات را زیر نظر داریم و تا آن جا که بتوانیم استانداردهای داوری را ارتقا می دهیم. از پشتیبانی و درک شما نیز سپاسگزاریم.

11

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15469

به "بسته خبری پرسپولیس: پاسخ ای اف سی به شکایت سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس: پاسخ ای اف سی به شکایت سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید