بلاتکلیفی ایران، روزهای شلوغ کی روش

به گزارش مجله سرگرمی، کی روش و ایران بعد از قطع همکاری، دو سرنوشت متفاوت را تجربه می نمایند. کی روش با کلمبیا آماده حضوری پیروز در کوپا امریکا می گردد اما ایران همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

بلاتکلیفی ایران، روزهای شلوغ کی روش

بعد از سرانجام جام ملت های آسیا بود که فدراسیون فوتبال ایران تصمیم به قطع همکاری با کارلوس کی روش گرفت. مربی پرتغالی تیم ملی که بیش از 8 سال روی نیمکت ایران نشست، 2 بار تیم ملی ایران را به جام جهانی رساند و البته در فتح جام ملت ها ناکام ماند.

شکست مقابل ژاپن تمام آرزوهای کی روش در ایران را به باد داد تا این مربی مذاکرات خود را با کلمبیا نهایی کند و برای حضور روی نیمکت این تیم پاسخ مثبت بدهد. کی روش به کلمبیا رفت تا فدراسیون فوتبال ایران برای انتخاب جانشین او دست به کار گردد.

کوشش فدراسیون فوتبال ایران اما هنوز به بار ننشسته. مهدی تاج و همکارانش با گزینه های مختلفی مذاکره نموده اند اما هیچ یک به توافق نهایی منجر نشده.

تیم ملی ایران به دلیل تعلل در انتخاب جانشین کی روش، روزهای فیفا در فروردین ماه را از دست داد. روزهایی که می توانست با انجام 2 بازی تدارکاتی برای ایران همراه گردد. اتفاقی که حتی با انتخاب مربی موقت هم رخ نداد.

کی روش اما با کلمبیا روزهای شلوغی را سپری می نماید. او اوایل فروردین در یوکوهاما برای نخستین بار روی نیمکت کلمبیا نشست و ژاپن را با گل رادامل فالکائو شکست داد. سرمربی سابق تیم ملی ایران در دومین تجربه همراه با کلمبیا بازی مقابل کره جنوبی را تجربه کرد. دیداری که با شکست 2 بر یک کلمبیا به سرانجام رسید تا کی روش پس از مدت ها مقابل این تیم شرق آسیایی شکست بخورد.

کی روش و ایران بعد از قطع همکاری، دو سرنوشت متفاوت را تجربه می نمایند. کی روش با کلمبیا آماده حضوری پیروز در کوپا امریکا می گردد اما ایران همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد و تعیین هم نیست چه اتفاقی برای تیم ملی رخ خواهد داد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17662

به "بلاتکلیفی ایران، روزهای شلوغ کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی ایران، روزهای شلوغ کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید