جهاددانشگاهی خراسان رضوی سازمان پژوهشی برتر شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان، در بخش دستگاه های اجرایی برتر دولتی با ماهیت پژوهشی به عنوان دستگاه اجرایی دولتی برتر در زمینه پژوهش و فناوری موردتجلیل نهاده شد.

جهاددانشگاهی خراسان رضوی سازمان پژوهشی برتر شد

به گزارش خبرنگاران، در اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی شامگاه گذشته، با حضور استاندار خراسان رضوی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و جمعی از مسئولان استان در محل تالار همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار گردید، در بخش دستگاه های اجرایی برتر دولتی در زمینه پژوهش و فناوری از دکتر حمیدرضا بیدخوری، معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با اهداء تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به عنوان فناور برتر معرفی گردید و از سه پژوهشگر برتر این سازمان تجلیل به عمل آمد و شرکت افزودنی های طبیعی گلچین توس سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به عنوان واحد فناور برتر معرفی گردیدند.

در حوزه طرح های پژوهشی علوم انسانی، طرح نحوه شکل گیری خوشه صنعتی مرتبط فضای سبز از جواد براتی، عضو پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی خراسان رضوی برتر شد.

طرح داربست پوستی از مهندس علیرضا صادقی شهراول، مدیر گروه پژوهشی مواد و متالوژی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی رتبه اول را در بخش طرح های فنی و مهندسی نمایشگاه پژوهش استان کسب کرد.

در بخش کشاورزی و دامپزشکی نیز از طرح سبوس برنج اکسترود شده ارائه شده توسط دکتر الناز میلانی، عضو هیأت علمی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با اهداء تندیس و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

همچنین غرفه سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی به عنوان یکی از غرفه های نمایشگاه پژوهش و فناوری استان انتخاب شد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72854

به "جهاددانشگاهی خراسان رضوی سازمان پژوهشی برتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهاددانشگاهی خراسان رضوی سازمان پژوهشی برتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید