حمله دوباره پرندگان خشمگین به پرده سینما ، بازگشت فیلم تخم طلا به گیشه

به گزارش مجله سرگرمی، سه سال پس از آنکه پرندگان خشمگین یک تخم طلای 350 میلیون دلاری در گیشه گذاشتند، دنباله این فیلم در آینده نزدیک بر پرده سینماها به نمایش درمی آید.

حمله دوباره پرندگان خشمگین به پرده سینما ، بازگشت فیلم تخم طلا به گیشه

به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، از همان نخستین روزهای حضور بازی هیجان انگیز شرکت فنلاندی روویو اینترتینمنت در گوشی های هوشمند در سال 2009 می شد حدس زد پرندگان خشمگین دیر یا زود راه خود را به پرده نقره ای سینما باز می کنند. هر چند این تلویزیون بود که ابتدا در 2013 میزبان مجموعه کارتونی پرندگان خشمگین شد و سه سال بعد نسخه سینمایی آن به نمایش عمومی درآمد.

فیلم پرندگان خشمگین به کارگردانی مشترک کلی کایتیس و فرگال رایلی با هزینه 73 میلیون دلار تولید شد و بیش از 352 میلیون دلار در جهان فروخت. سه سال بعد، توروپ ون اورمان (انیماتور 43 ساله آمریکایی) روی صندلی کارگردانی نشست و فیلم پرندگان خشمگین 2 را با صداپیشگی بازیگرانی چون جیسن سودیکیس، پیتر دینکلج، نیکی میناژ، مایا رودلف، آکوافینا و جاش گد برای اکران در سینماهای آمریکا و جهان آماده کرد.

استودیو سونی در راهبرد بازاریابی سینمایی خود فیلم پرندگان خشمگین 2 را برای نمایش در فصل تعطیلی مدارس در نظر گرفته و گرچه فیلم شاید ویژگی های آثاری چون داستان اسباب بازی را در جذب مخاطب نداشته باشد اما می تواند به پیروزیت آن در گیشه دل خوش کند. ستاره هایی چون نیکول کیدمن و وایولا دیویس هم در نقش های فرعی فیلم پرندگان خشمگین 2 حرف زده اند؛ فیلمی که نخستین جمعه ماه اوت در بریتانیا و 12 روز بعد در آمریکای شمالی اکران می شود.

منتقدان می گوید برخی صحنه های تازه ترین انیمیشن داستانی سونی برای بزرگ تر یادآور فیلم های خاطره انگیز راکی و فرار بزرگ است. هر چند بچه ها و بزرگ ترها می توانند به یک اندازه از دیدن آن لذت ببرند. کارشناسان امیدوارند فیلم 96 دقیقه ای فیلم پرندگان خشمگین 2 رکورد افتتاحیه 38 میلیون دلاری نسخه اصلی را بشکند و به رکورد 434 میلیون دلاری وارکرافت به عنوان پیروز ترین فیلم بر اساس یک بازی ویدئویی نزدیک شود.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34506

به "حمله دوباره پرندگان خشمگین به پرده سینما ، بازگشت فیلم تخم طلا به گیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله دوباره پرندگان خشمگین به پرده سینما ، بازگشت فیلم تخم طلا به گیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید