داورزنی: امیدوارم خانواده قایقرانی توقعات را عملی کند، سهرابیان: باید اهداف را از شعار خارج و هدفمند کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، مجمع فدراسیون قایقرانی درحالی برگزار گشت که علیرضا سهرابیان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

داورزنی: امیدوارم خانواده قایقرانی توقعات را عملی کند، سهرابیان: باید اهداف را از شعار خارج و هدفمند کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا سهرابیان پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی، در مجمع گفت: تشکر می کنم از عزیزانی که من رای دادند. امیدوارم اهداف را از شعار خارج و روند رو به رشد را هدفمند کنیم . امیدوارم به کمک وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، اسپانسر و دوستان بتوانیم به موفقیت برسیم و با برنامه 4 ساله به اعتلای ورزش قایقرانی برسیم.

محمدرضا داورزنی نیز در مجمع انتخابات فدراسیون قایقرانی تاکید داشت: امیدوارم خانواده قایقرانی با انسجام و همدلی توقعات را عملی کند و سبد مدالی ما را با توجه به ظرفیتی که در کسب مدال دارد، در جهان و آسیا پررنگ تر کند.

وی اضافه کرد: مجموعه ورزش کشور و مردم انتظار دارند با توجه به مرزهای آبی فراوان کشور و رودخانه ها و سد های کشور باید همه ظرفیت را به خدمت بگیریم. ظرفیت دریاچه آزادی محدود است و آن هم در یکی دو رشته قابل استفاده است. باید از ظرفیت های تمامی نقاط کشور به خوبی استفاده کنیم. جمعیت 80 میلیونی ما استعدادهای زیادی دارد و در المپیاد نخبگان کشور ظرفیت بالایی را به دست آوردیم و یک فرصت برای قایقرانی است تا قاعده هرم خود را به لحاظ کمی افزایش دهد.

داورزنی شرح داد: مجمع قایقرانی تمام شد و باید اهداف 4 ساله این رشته مشخص باشد. اهداف باید آرمانی باشد نه اینکه به ارتقای یک پله ای جایگاه گذشته دلخوش باشیم. سهرابیان به عنوان یکی از چهره های علمی ما وقتی به اهداف می رسد که از تمام توانمندی کشور استفاده کند. صرفا با پول و منابع دولت برنامه ها جامع عمل نخواهد یافت و تکیه بر منابع دولتی ما را با مسائل جدی رو به رو خواهد کرد.

وی یادآور شد: هیئت ها باید فعال تر از گذشته باشند و تکیه آنها تنها بر استادیوم آزادی نباشد و استان ها میزبانی کنند. برای سهرابیان آرزوی موفقیت می کنم و برای کسانی که پای در عرصه انتخابات گذاشتند هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم هجکاری جدی با سهرابیان داشته باشند. سهرابیان از امروز رئیس فدراسیون است و همه باید به تحقق برنامه های وی کمک کنند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13770

به "داورزنی: امیدوارم خانواده قایقرانی توقعات را عملی کند، سهرابیان: باید اهداف را از شعار خارج و هدفمند کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: امیدوارم خانواده قایقرانی توقعات را عملی کند، سهرابیان: باید اهداف را از شعار خارج و هدفمند کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید