دورخیز هالیوود برای ثبت رکورد گیشه 12 میلیارد دلاری

به گزارش مجله سرگرمی، سینمای آمریکا که سال 2018 فقط 150 میلیون دلار تا رسیدن به گیشه 12 میلیارد دلاری فاصله داشت، سال جاری می تواند برای نخستین بار به این رکورد برسد.

دورخیز هالیوود برای ثبت رکورد گیشه 12 میلیارد دلاری

به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، کارشناسان بازار در هالیوود بر این باورند که موفقیت بلاک باسترها در سه ماه ابتدایی 2019 راه را برای رسیدن به رکورد 12 میلیارد دلار و فراتر از آن در خاتمه سال هموار نموده است. همه این خوشبینی ها به لطف فروش خیره نماینده کاپیتان مارول به دست آمده است؛ فیلمی ابرقهرمانی که در سه روز اول 455 میلیون دلار در جهان (شامل 153 میلیون دلار در آمریکای شمالی) فروخت.

از آنجا که مجموع درآمد سینماهای آمریکا و کانادا از بلیت فروشی در دو ماه اول سال حدود 20 درصد بیش از مدت مشابه سال گذشته شده، انتظار می رود با ادامه یافتن این روند در ماه های آینده رکوردشکنی دور از دسترس نباشد. درآمد سینماها در هفته اول مارس نسبت به بازه زمانی مشابه سال 2018 هم حدود 50 درصد بیشتر بوده که نشان می دهد امیدواری کارشناسان برای رسیدن به رقم 12 میلیارد دلار یا فراتر از آن چندان دور از ذهن نیست.

انتقام جویان: خاتمه بازی، شیرشاه و جنگ های ستاره ای: اپیزود 9 ساخته جی جی آبرامز فیلم هایی هستند که در حدود 10 ماه مانده تا خاتمه 2019 روی پرده می روند و هر کدام می توانند لقب پرفروش ترین فیلم سال را از آن خود نمایند. پیش تر کارشناسان برای کاپیتان مارول یک افتتاحیه 120 تا 130 میلیون دلاری پیش بینی نموده بودند که عملکرد فیلم 20 درصد بهتر بود و همه را به آینده امیدوار کرد.

گیشه بسیار خوب پلنگ سیاه در سال 2018 هر نوع مقایسه و پیش بینی را در سال 2019 بسیار سخت نموده بود. تا اینکه کاپیتان مارول هفته گذشته اکران شد و خاتمهی بسیار خوش برای سه ماه ابتدایی 2019 رقم زد. به این ترتیب، ثبت رکورد 12 میلیارد دلاری با توجه به در صف اکران بودن چند فیلم پرامید دور از انتظار نیست.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15638

به "دورخیز هالیوود برای ثبت رکورد گیشه 12 میلیارد دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز هالیوود برای ثبت رکورد گیشه 12 میلیارد دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید