رادوشویچ: دوباره ثابت می کنیم که بهترینیم

به گزارش مجله سرگرمی، تیمی که در نیم فصل اول با کمترین بازیکن به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و در لیگ برتر هم مدعی قهرمانی بوده، حالا باید به راحتی در لیگ برتر قهرمان گردد و در آسیا هم بدرخشد.

رادوشویچ: دوباره ثابت می کنیم که بهترینیم

با خاتمه تعطیلات پرسپولیس، بوژیدار رادوشویچ هم به ایران برمی گردد تا همراه تیم برانکو دور سوم تمرینات نیم فصل را آغاز کند. پیش از آن اما شرایط پرسپولیس در اردوی قطر را برایمان توصیف نموده است: روز های سخت تیم طی شده و حالا همه آماده آغاز لیگ هستیم. قرار بود برای نیم فصل دوم تمریناتی داشته باشیم اما به قدری تمرینات سنگین بود که برای یک فصل کامل آماده شده ایم! البته ادامه بازی ها برای مان واقعاً سخت است چرا که در لیگ باید برای قهرمانی بجنگیم، در جام حذفی ممکن است رقابت های 120 دقیقه ای داشته باشیم و به این بازی ها باید لیگ قهرمانان آسیا را هم اضافه کنیم.

رادوشویچ صحبت هایش را این طور ادامه داده: انتظارات از پرسپولیس به بالاترین حد خود رسیده است. طرفداران می گویند تیمی که در نیم فصل اول با کمترین بازیکن به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده و در لیگ برتر هم مدعی قهرمانی بوده، حالا باید به راحتی در لیگ برتر قهرمان گردد و در آسیا هم بدرخشد. قطعا این موضوع کارمان را سخت می نماید اما برای همه ما چالش های جذابی به همراه دارد.

این دروازه بان کروات در خصوص خرید جدید پرسپولیس هم که هموطنش است، گفته: ماریو بودیمیر مهاجمی سرزن و چهارچوب شناس است که با کارنامه ای بسیار خوب به تهران می آید. همه ما به کیفیت بازی او ایمان داریم و خیلی زود توانست در اردوی قطر، با سایر بازیکنان ارتباط برقرار کند. ماریو توانایی آن را دارد که همه را شگفت زده کند و در لیگ برتر باعث هیجان بیشتر روی سکو ها گردد. او در تیم های بزرگی بازی نموده و می خواهد در پرسپولیس هم بازیکن موفقی باشد. کلا بازیکنانی که به تازگی به جمع ما اضافه شده اند و یا از اول فصل با تیم تمرین می کردند، بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی هستند. آن ها انگیزه و روحیه بالایی دارند و کیفیت تیم را بالا برده اند. کنار هم، می خواهیم آغاز پرقدرتی در لیگ داشته باشیم و تا جایی که ممکن است، امتیاز بگیریم. قطعاً طرفداران هم به یاری مان می آیند تا در هر بازی، یک تیم بانشاط باشیم که راه پیروزی را بلد است. پرسپولیس هنوز هم بهترین تیم ایران و آسیا است و ما باید این را یک بار دیگر ثابت کنیم.

11 - 390

tani-buy.ir: مجله تانی بای: مقالات اقتصادی و کسب و کار

fungroups.ir: گروه سرگرمی: مجله و انجمن سرگرمی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10915

به "رادوشویچ: دوباره ثابت می کنیم که بهترینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادوشویچ: دوباره ثابت می کنیم که بهترینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید