راه اندازی کمپین حمایت از صنایع دستی ایران در فضای مجازی

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن بازارچه ها و نمایشگاه های فروش صنایع دستی که همه ساله در آستانه عید نوروز برگزار می شد، جشنواره مجازی عیدانه صنایع دستی با هدف فروش و عرضه محصولات صنایع دستی راه اندازی شد.

راه اندازی کمپین حمایت از صنایع دستی ایران در فضای مجازی

نیما ذاکری سعید یکی از گردانندگان کمپین حمایت از صنایع دستی ایران درباره این کمپین به خبرنگار خبرنگاران گفت: این کمپین با همکاری معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به معرفی هنرمندان صنایع دستی ایران اقدام نموده تا ضمن معرفی هنرمندان، تولیدات آنها برای فروش به مردم در فضای مجازی به صورت رایگان معرفی گردد.

این هنرمند رشته سراجی سنتی اضافه نمود:هشتگی با نام #عیدانه-مجازی-صنایع-دستی در فضای مجازی در نظر گرفته شده است. همه تولیدنمایندگان می توانند با این هشتگ تولیداتشان را برای فروش و ارسال راحت در معرض نمایش گذارند.

ذاکری سعید با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در شب عید که بهترین موقع فروش تولیدات هنرمندان صنایع دستی است، باعث شده مردم کمتر به مکان های عمومی، فروشگاه ها و مغازه ها برای خرید کردن بروند، ادامه داد: با کاهش خرید و فروش در مکان های عمومی، خیلی از هنرمندان صنایع دستی که به امید فروش شب عید بودند با لغو شدن بسیاری از نمایشگاه های صنایع دستی روبه رو شده و با این اوصاف، ضررهای زیادی را این صنف متحمل می گردد.

این هنرمند توضیح داد: در شرایط فعلی جامعه، اعضا و گردانندگان کمپین حمایت از صنایع دستی ایران، در حال حاضر بهترین راه فروش تولیدات هنرمندان صنایع دستی را در فضای مجازی می دانند و ارسال آثار به وسیله پست یا تیپاکس انجام می گردد تا مشتری و تولیدنماینده بتوانند به راحتی با هم ارتباط برقرار نمایند.

او اضافه نمود: کمپین حمایت از صنایع دستی ایران که کانال هایی که در فضای مجازی در اختیار دارد، آغاز به تبلیغ محصولات و تولیدات هنرمندان نموده است. مشخصات هنرمند، نام تولیدنماینده، نام رشته، استان و سابقه فعالیت، آدرس کارگاه، شماره تماس وآدرس صفحه تولیدات هنرمند، به صورت رایگان برای فروش معرفی شده است.

عضو کمپین حمایت از صنایع دستی ایران در سرانجام اعلام کرد: از همه مردم برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی تقاضای همراهی داریم. همین طور همه می توانند تولیداتشان را با مشخصات کامل برای این کمپین ارسال نمایند تا تولیدات آنها در پیج های کمپین به نمایش گذاشته گردد.

لینک کمپین حمایت از صنایع دستی ایران در اینستاگرام در ادامه آمده است:

https://www.instagram.com/CampaignIranianhandicraft/

مجله ستاره: مجله ستاره: اخبار و حواشی ستاره های سینما، فوتبال و استارتاپ ها

کتاب ارزان: کتاب ارزان: مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75382

به "راه اندازی کمپین حمایت از صنایع دستی ایران در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کمپین حمایت از صنایع دستی ایران در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید