رقیب قدرتمند خودرو کراس اوور های آمریکایی به میدان می آید

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران : تویوتا کرولا کراس 2022 با یک ظاهر زیبا، دارای یک موتور هیبریدی در دسترس، به نظر می رسد که آماده رقابت با کراس اوور های آمریکایی است.

رقیب قدرتمند خودرو کراس اوور های آمریکایی به میدان می آید

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، تویوتا کرولا کراس 2022 با یک ظاهر زیبا، دارای یک موتور هیبریدی در دسترس، به نظر می رسد که آماده رقابت با کراس اوور های آمریکایی است. تویوتا گفت که اولین فروش آن در تایلند شروع می گردد و بعداً در بازار های دیگر عرضه می گردد.

فکر می کنیم که مقصد این آمریکای شمالی باشد. کرولا کراس از نظر اندازه بین C-HR کوچکتر و RAV4 بزرگتر است و در رده رقبایی مانند کیا Seltos، جیپ Compass و نیسان Rogue Sport قرار می گیرد. هنوز سخت است که بگوییم نسخه Corolla Cross نسخه آمریکای شمالی چه ویژگی هایی دارد، می توان شاسی بلند را با یک پیشرانه هیبریدی اختیاری در نظر گرفت.

اگرچه نام آشنای کرولا را بر خود دارد، اما کراس قطعاً تنوعی از سدان کرولا یا هاچ بک فعلی نیست. بعید به نظر می رسد که شاسی بلند جدید قبل از سال مدل 2022 ظاهر گردد، اما می تواند اولین نمایش خود را در اواخر سال 2021 انجام دهد.

تویوتا هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت، سطح اصلاح یا ویژگی های موجود منتشر نکرده است بنابراین انتخاب اینکه کدام مدل بهترین ارزش را داشته باشد سخت است.

هنوز مطمئن نیستیم که کرولا کراس چه پیشرانه ای در ایالات متحده ارائه می دهد، اما در تایلند SUV ساب کامپکت یک موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری 138 اسب بخاری را ارائه می دهد که با گیربکس اتوماتیک متغیر (CVT) و جلو متصل می گردد. جالب اینجاست که کرولا کراس همچنین یک پیشرانه هیبریدی اختیاری را در بازار های جهانی ارائه می دهد که دو موتور الکتریکی به این ترکیب اضافه می نماید.

این احتمال وجود دارد که تویوتا وقتی کرولا کراس به آمریکای شمالی راه می یابد تجهیزات پیشرانه هیبریدی را استاندارد فراوری کند و اگر چنین باشد، این می تواند به معنای محرک چهار چرخ باشد. EPA هنوز رتبه بندی صرفه جویی در مصرف سوخت Corolla Cross را منتشر نکرده است و احتمالاً تا زمان نزدیک شدن به تاریخ فروش SUV، نمی دانیم این تعداد تخمین زده شده چه تعداد است.

کرولا کراس احتمالاً از نسخه فعلی رابط سرگرمی تویوتا استفاده می نماید که مدرن نیست، اما در کارکرد آن نسبتاً ساده است. Apple CarPlay و Android Auto احتمالاً استاندارد خواهند بود، اما ناوبری درون داشبورد و سیستم استریوی JBL مطمئناً از موارد اضافی اختیاری محسوب می شوند.

ما انتظار داریم که تویوتا فرایند فعلی خود را در زمینه استاندارد سازی ویژگی های یاری راننده با این مدل ادامه دهد، بنابراین حتی ویژگی های پیشرفته مانند کروز کنترل تطبیقی باید در هر مدل گنجانده گردد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 140030

به "رقیب قدرتمند خودرو کراس اوور های آمریکایی به میدان می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقیب قدرتمند خودرو کراس اوور های آمریکایی به میدان می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید