رکود در بخش مسکن انگلیس

به گزارش مجله سرگرمی، حجم معاملات و قیمت مسکن در بسیاری از مناطق مختلف انگلیس با کاهش محسوسی روبرو شده است.

رکود در بخش مسکن انگلیس

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، متوسط رشد قیمت خانه های شهر لندن به پایین ترین سطح خود در هفت سال اخیر رسیده است، به گونه ای که رشد قیمت ها در 12 ماه منتهی به فوریه سال جاری تنها 0.6 درصد بوده است. در حال حاضر متوسط قیمت خانه در انگلیس 226 هزار پوند است که ضعیف ترین افزایش قیمت از سپتامبر 2012 است.

مایک هاردی، مدیر بخش تورمی مرکز آمار انگلیس گفت: کاهش رشد قیمت ها در مناطق غربی و جنوبی محسوس تر بوده است. در جنوب شرقی برای نخستین بار از سال 2011 شاهد بوده ایم رشد قیمت ها منفی شده است.

بنا بر اعلام مرکز آمار انگلیس، متوسط قیمت مسکن در اسکاتلند با 0.2 درصد کاهش به 146 هزار پوند رسیده است. مناطق شمال شرقی انگلیس هنوز پایین ترین قیمت مسکن در این کشور را دارند و با تداوم روند نزولی بازار مسکن متوسط قیمت ها به 125 هزار پوند کاهش یافته است.

هاوارد ارشر، کارشناس مسائل مالی در مؤسسه ای آیتم گفت که به دلیل تعیین نبودن فرجام پرونده خروج انگلیس اروپا و تأثیر آن بر اقتصاد این کشور، معامله گران تا تعیین تر شدن نتایج دست از معامله کشیده اند.

در مناطق جنوبی این کشور نیز قیمت مسکن در مقایسه با سال 2015 حدود 13 درصد کاهش یافته است. در همین بازه زمانی متوسط قیمت مسکن در لندن حدود 20 درصد، کمبریج 20 درصد، آبردین 18 درصد، پورتس موث 13 درصد، برن موث 12 درصد، آکسفورد 10 درصد، بریستول هشت درصد، ساوث هامپتون 8 درصد و ادینبورگ یک درصد کاهش یافته است.

البته قیمت ها در همه شهرها نیز کاهشی نبوده است به گونه ای که در منچستر یک درصد، کاردیف سه درصد، لیدز چهار درصد، نیوکاسل پنج درصد، گلاسکو 12 درصد و لیورپول 19 درصد افزایش یافته اند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21272

به "رکود در بخش مسکن انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکود در بخش مسکن انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید