ساری: حالا به یک ثبات کوتاه مدت رسیده ایم، نمی توانستم کپا را به قتل برسانم

به گزارش مجله سرگرمی، ساری: حالا به یک ثبات کوتاه مدت رسیده ایم، نمی توانستم کپا را به قتل برسانم

ساری: حالا به یک ثبات کوتاه مدت رسیده ایم، نمی توانستم کپا را به قتل برسانم

مائوریتزیو ساری، سرمربی چلسی پس از فزونی 2 بر یک تیمش برابر فولام گفت: 60 دقیقه خوب بازی کردیم، اما قاطعانه عمل نکردیم و در 20 دقیقه سرانجامی به دردسر افتادیم. در هفت روز یک بازی 120 دقیقه ای مقابل منچسترسیتی پشت سر گذاشتیم و 90 دقیقه مقابل تاتنهام پیش رو داشتیم. بعد از 60 دقیقه خوب مقابل فولام، خسته شدیم.

وی یادآورشد: پنج امتیاز با چهار تیم برتر جدول فاصله داشتیم و دو بازی پیش روی ما قرار داشت. حالا تنها دو امتیاز فاصله وجود دارد. باید تا آخرین بازی بجنگیم. در چهار مسابقه گذشته خوب کار نموده ایم. عملکرد مناسبی در فینال جام اتحادیه داشتیم، اما در ضربات پنالتی جام را واگذار کردیم. این باخت در اعتمادبه نفس ما تأثیر داشت. ما حالا به یک ثبات کوتاه مدت رسیده ایم.

ساری در سرانجام درباره کپا که پس از جنجال های فینال جام اتحادیه و یک جلسه نیمکت نشینی به تیم بازگشت، اضافه نمود: نمی توانستم کپا را به قتل برسانم. یک جلسه تنبیه کافی بود. در طول هفته با یکدیگر صحبت کردیم و او متوجه اشتباهش شد. کپا در تمرینات بسیار خوب عمل کرد و واکنشی مناسب به مسئله داشت. او پسر خوبی است. اشتباهی مرتکب شد، اما دیگر ماجرا سرانجام یافته است. کابایرو در رختکن تیم بسیار مؤثر است و برای او هم باید جایی در نظر بگیرم. در مجموع کپا خیلی خوب بازی کرد. او بهای کارش را پرداخت و حالا همه چیز به سرانجام رسیده است.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14395

به "ساری: حالا به یک ثبات کوتاه مدت رسیده ایم، نمی توانستم کپا را به قتل برسانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: حالا به یک ثبات کوتاه مدت رسیده ایم، نمی توانستم کپا را به قتل برسانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید