غوغای جواد عزتی و طناز طباطبایی پشت پرده این عکس !

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: فیلم شنای پروانه از فستیوال لائدن آمریکا جوایز برترین بازیگر نقش اصلی مرد و برترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

غوغای جواد عزتی و طناز طباطبایی پشت پرده این عکس !

جواد عزتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. جواد عزتی متولد 20 دی 1360 در تهران است. جواد عزتی فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. جواد عزتی توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد، علاوه بر این جواد عزتی در فیلم های پر فروشی همانند آینه بغل، اکسیدان، لاتاری و ماجرای نیمروز بازی نموده است و از هنرنمایی جواد عزتی در فیلم شنای پروانه هم نمی توان چشم پوشی کرد.

شنای پروانه از فستیوال لائدن آمریکا جوایز برترین بازیگر نقش اصلی مرد برای جواد عزتی و برترین بازیگر نقش مکمل زن برای طناز طباطبایی را دریافت کرد.

طبق اعلام مسئولان فستیوال فیلم هنرهای لائدن که از 18 تا 28 شهریور ماه امسال در استان ویرجینیای ایالات متحده برگزار گردید، لیست برندگان این رویداد سینمایی تعیین شده است و فیلم شنای پروانه به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی که در جمع نامزدهای دریافت جایزه برترین فیلم بلند هم قرار داشت، در نهایت برنده دو جایزه برترین بازیگری زن و مرد این فستیوال شد .

گفتنی ست مدتی پیش هم جایزه ویژه هیات داوران فستیوال بین المللی ولز بریتانیا به محمد کارت برای کارگردانی این فیلم رسید. پخش بین المللی این فیلم به وسیله شرکت ایریماژ انجام می گردد.

ستاره ها

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

andishemag.ir: مجله اندیشه | مجله خبری و تحلیل اندیشه، گردشگری، ورزشی و فناوری

bizbing.ir: مجله بیزبینگ: مجله موفقیت در کارآفرینی و کسب و کار

منبع: رکنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 161634

به "غوغای جواد عزتی و طناز طباطبایی پشت پرده این عکس !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غوغای جواد عزتی و طناز طباطبایی پشت پرده این عکس !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید