فوتبال دنیا، شرایط وخیم 3 طرفدار زسکا مسکو به دنبال حادثه متروی رم

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - 3 طرفدار تیم فوتبال زسکا مسکو به دنبال سقوط پله برقی متروی شهر رم شرایط وخیمی در بیمارستان دارند.

فوتبال دنیا، شرایط وخیم 3 طرفدار زسکا مسکو به دنبال حادثه متروی رم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، شب گذشته (سه شنبه) پله برقی ایستگاه جمهوری متروی شهر رم که در آن بسیاری از طرفداران تیم فوتبال زسکا مسکو حضور داشتند سقوط کرد. طرفدارانی که برای تماشای بازی این تیم برابر تیم رم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به ایتالیا سفر کردند. به نظر می رسد پای یکی از طرفداران به دنبال این حادثه قطع شده است اما هنوز مراجع رسمی آن را مورد تایید قرار ندادند. 3 طرفدار نیز با شرایط وخیمی در بیمارستان شهر رم بستری هستند.

سفارت روسیه در ایتالیا نیز در این رابطه به خبرگزاری ریانووستی اعلام نمود: در زمان حادثه سقوط پله برقی متروی رم 15 طرفدار روسی زخمی شدند و به بیمارستان انتقال یافتند. آنها در شش مرکز درمانی شهر رم بستری هستند که 3 طرفدار شرایط وخیمی دارند.

همچنین دادستانی شهر رم پرونده ای را پس از سقوط پله برقی ایستگاه جمهوری متروی این شهر گشوده است. شهردار شهر رم نیز اعلام نمود پس از آنالیز همه جانبه این حادثه تلخ گزارشی را در اختیار دادستانی قرار خواهد داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5133

به "فوتبال دنیا، شرایط وخیم 3 طرفدار زسکا مسکو به دنبال حادثه متروی رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، شرایط وخیم 3 طرفدار زسکا مسکو به دنبال حادثه متروی رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید