مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی ژاپن: برای کسب بهترین عنوان کوشش می کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ژاپن گفت: برای اینکه بهترین تیم مسابقات شویم بیشترین تلاشمان را انجام می دهیم. بیشترین توان و داشته هایمان را به کار می گیریم تا عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی ژاپن: برای کسب بهترین عنوان کوشش می کنیم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، نشست خبری سرمربیان تیم های حاضر در گروه سوم مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا ظهر امروز در هتل لاله پارک تبریز برگزار گردید.

اردا ناشیخوف، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال تاجیکستان در این نشست با اشاره به آمادگی تیمش برای شروع مسابقات گفت: از همه شما به خاطر میزبانی مسابقات تشکر می کنم، ما روز گذشته به تبریز رسیدیم. ما هم همچون دیگر تیم ها برای این مسابقات اهداف بزرگی در سر داریم.

وی در رابطه با دیدار نخست تیمش مقابل ژاپن گفت: ما این را می دانیم که تیم ژاپن در بازی فردا تیم قوی تر و بهتری خواهد بود اما تمام کوششمان را می کنیم که بازی خوبی ارائه نموده و بهترین بازی را مقابل این تیم انجام دهیم.

سرمربی تاجیکستان در خصوص تیم های حاضر در رقابت ها و سیستم جدید انتخابی تیم ها برای این مرحله نیز اعلام کرد: نظرات زیادی در رابطه با سیستم انتخاب تیم ها وجود دارد. اما نیازی نیست که ما اینجا نظراتمان را بگوییم. چرا که آمده ایم تا مسابقاتمان را انجام دهیم.

با تیمی بسیار جوان در تبریز حضور داریم

کوچ توآن، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ویتنام نیز در رابطه با برگزاری دومین دوره از مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در این رده، گفت: نیمی از ترکیب ما بازیکنان زیر 20 سال هستند. نتوانستیم با دقت لازم برای این مسابقات آماده شویم. آمده ایم تا با انجام بازی ها تجربه بیشتری کسب نموده و پیشرفت کنیم.

وی ادامه داد: ما هیچ مسئله ای با نحوه انتخاب تیم ها برای این مسابقات نداریم اما همان طور که گفتم تیم ما تیم بسیار جوانی است و فقط یک بازیکنمان در تیم اصلی بازی می نماید. به همین دلیل کوشش می کنیم تا بهترین بازی هایمان را انجام دهیم.

برای کسب بهترین عنوان کوشش می کنیم

روی سوزوکی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ژاپن نیز گفت: برای اینکه بهترین تیم این مسابقات شویم بیشترین کوششمان را انجام می دهیم. بیشترین توان و داشته هایمان را به کار می گیریم تا عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

وی در خصوص بازی فردا مقابل تاجیکستان گفت: قطعاً بازی سختی خواهیم داشت چرا که تیم تاجیکستان هم به این مسابقات راه یافته و این نشان می دهد که تیم قوی و قدرتمندی هستند. به همین دلیل ما نیز کوشش می کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

سوزوکی در انتها گفت: سیستم انتخابی مسابقات چیزی نیست که ما را نگران کند. ما می خواهیم بیشترین کوششمان را انجام دهیم تا در این مسابقات بهترین نتایج را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگاران، دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا با حضور 12 تیم در 4 گروه سه تیمی از فردا در تبریز شروع می گردد. دیدارهای این مسابقات در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

ش

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28575

به "مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی ژاپن: برای کسب بهترین عنوان کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا، سرمربی ژاپن: برای کسب بهترین عنوان کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید