مشکلاتی زیادی به علت نوسانات ارز در کشور به وجود آمده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ناصر فغفوری شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، بابیان اینکه دولت برای توسعه اشتغال برنامه ریزی لازم را دارد، اضافه کرد: در این راستا ایجاد و توسعه واحدهای جدید، صیانت از فراوری و اشتغال و ایجاد ظرفیت های جدید از سیاست های سازمان صنعت و معدن است.

مشکلاتی زیادی به علت نوسانات ارز در کشور به وجود آمده است

وی اظهار کرد: در استان برنامه های مدون برای ایجاد اشتغال در سال گذشته و در امسال توسط سازمان صنعت و معدن انجام گردیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی سال گذشته 29 واحد تعطیل با حمایت دولت و ارائه تسهیلات به چرخه فراوری وارد شدند و یک واحد جدید به لیست واحدهای تعطیل استان اضافه نشد.

فغفوری تأکید کرد: بیمه اجباری در سال گذشته از 104 هزار نفر امروز به 111 هزار نفر رسیده است و این نشان می دهد ایجاد اشتغال در استان زنجان بسیار خوب بوده است.

وی اضافه کرد: طرح تسهیلات طرح رونق ابلاغ گردیده و سرمایه در گردش برای واحدها انجام گردد و از ظرفیت و توان کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استفاده خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان توضیح داد: در چند ماه گذشته به علت نوسانات ارز مشکلاتی زیادی در کشور به وجود آمد ولی دولت به پرداخت تسهیلات واحدهای فراوریی تأکید زیادی دارد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1563

به "مشکلاتی زیادی به علت نوسانات ارز در کشور به وجود آمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکلاتی زیادی به علت نوسانات ارز در کشور به وجود آمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید