مصطفوی: لیگ نوزدهم یا شروع نمی گردد یا در میانه راه تعطیل می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد شرایط لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر وجود ندارد.

مصطفوی: لیگ نوزدهم یا شروع نمی گردد یا در میانه راه تعطیل می گردد

داریوش مصطفوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره مشکلاتی که در راه برگزاری لیگ نوزدهم وجود دارد, گفت: اعتقاد دارم لیگ نوزدهم یا آغاز نمی گردد یا اگر آغاز گردد در میانه تعطیل می گردد, چرا که هیچ باشگاهی پول ندارد و هیچ باشگاهی نمی تواند درست قرارداد ببندد. شما فکر می کنید الان نساجی چطور دارد تیمداری می نماید یا وضعیت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان چگونه است؟ ما آماتورِ آماتور هستیم اما از زمان صفایی فراهانی (رئیس اسبق فدراسیون فوتبال) برای خودشیرینی گفتند که لیگ ما حرفه ای است. با چه امکانات و قرارداد و داور و مربی این ادعا را کردند؟ فوتبال ما آماتور است و باید این را قبول کنیم. با اسم حرفه ای فقط بعضی ها توانستند پول خوب بگیرند, آن هم در حالی که علاج درد فوتبال ما پول نبود, چون اگر پول مهم بود الان پرسپولیس می توانست برانکو را حفظ کند.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای برگزاری مسابقات لیگ برتر وجود دارد, یادآور شد: باید تمام مقدمات برگزاری مسابقات انجام گردد اما امروز ما فقط 15 درصد از این شرایط را داریم. باشگاه ها هنوز بدهی های فصل گذشته شان را تسویه نکرده اند و حتی به فروشگاه های ورزشی که لباس خریدند بدهکارند. فوتبال ما از روزی به فنا رفت که نام حرفه ای روی آن گذاشتند. اگر بخواهیم حرفه ای باشیم باید تمام تیم های ما استادیوم های به روز داشته باشند. هنوز 50 سال تا حرفه ای شدن فاصله داریم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال درباره الزاماتی که برای برگزاری لیگ نوزدهم مطرح شده، یادآور شد: ممکن است این لیگ آغاز گردد اما با هزار گرفتاری و دعوا ادامه پیدا می نماید. شاید با فشار وزیر و دولت مسابقات آغاز گردد اما این لیگ, لیگی نخواهد بود که بتواند به پیشرفت فوتبال ما یاری کند. دیدید که در فصل گذشته روی سکوها اتفاقاتی رخ داد که در هیچ جای جهان پیش نمی آید. مسئولان ما به کارشان وارد نیستند و نمی توانند مباحث را مدیریت نمایند. گرفتاری اول فوتبال ما تلویزیون است و بعد از آن شورای تامین استان ها که 17 نفر می نشینند و تصمیماتی می گیرند که درست نیست.

مصطفوی با اشاره به دخالت بعضی از نمایندگان مجلس در فوتبال, مطرح کرد: ببینید بعضی از نمایندگان از جمله قاضی زاده هاشمی, چطور هر روز درباره مسائل فوتبال حرف می زنند و دخالت می نمایند. نماینده به جای اینکه به دنبال پول و سرمایه گذار برای رشد ورزش و مسائل کلان باشد, در ارنج تیم ها و اینکه چرا آفساید گرفته شده دخالت می نماید. قاضی زاده هاشمی شاید دوست داشته که بازیکن فوتبال گردد اما نشده و الان دارد تلافی می نماید!

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 28734

به "مصطفوی: لیگ نوزدهم یا شروع نمی گردد یا در میانه راه تعطیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: لیگ نوزدهم یا شروع نمی گردد یا در میانه راه تعطیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید