مظفر: لیگ بانوان احتیاج به راهکارهایی دارد تا از رخوت و سکون خارج گردد، احتیاج به استراحت داشتم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی پیشین تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد با یادآوری سال های حضورش در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت که خسته بوده و ذهنش احتیاج به استراحت داشته است.

مظفر: لیگ بانوان احتیاج به راهکارهایی دارد تا از رخوت و سکون خارج گردد، احتیاج به استراحت داشتم

شهرزاد مظفر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: شرایط اقتصادی باعث گردیده تا برخی از تیم ها از حضور در لیگ های ورزشی امتناع نمایند. اگرچه کیفیت لیگ نسبت به کمیت ارجحیت دارد و حضور چند تیم باکیفیت بهتر از این است که تعداد بالایی تیم باشند که در ادامه لیگ از مسابقات انصراف بدهند.

وی اضافه کرد: بارها شاهد بوده ایم که لیگ با تعداد قابل توجهی تیم کار خود را آغاز نموده است، اما در ادامه تعدادی از آنها بنا به دلایل مختلفی انصراف می دهند. با توجه به این شرایط ضروری است تا یک تیم کارشناسی از ابعاد مختلف لیگ فوتسال بانوان را مورد آنالیز قرار دهد.

لیگ برتر فوتسال بانوان ایران 13 سال به طور مستمر برگزار گردیده است، سرمربی پیشین تیم دانشگاه آزاد با یادآوری این جمله ادامه داد: در میان کشورهای آسیایی تنها کشوری هستیم که لیگی به این شکل داریم. با توجه به دو عنوان قهرمانی در آسیا، می توانیم مدعی شویم که جزو سردمداران فوتسال بانوان این قاره نیز هستیم. در این شرایط تشکیل کارگروه کارشناسی می تواند کمک مؤثری باشد تا لیگی قدرتمند نیز داشته باشیم، گروهی که راهکارهایی برای جذب اسپانسرها، نحوه قراردادها، استانداردسازی ارائه بدهند تا لیگ از این رخوت و سکون خارج گردد.

مظفر با اشاره ای به عدم حضورش در لیگ برتر سال جاری گفت: 13 سال به طور مداوم در لیگ حضور داشتم. سال جاری شرایط به شکلی رقم خورد که راهنمایی تیمی را بر عهده ندارم. حالا که از لیگ دور هستم، احساس می کنم چقدر خسته بودم و ذهنم احتیاج به استراحت داشت، اما آنقدر درگیر لیگ و مسابقات بودم که متوجه نمی شدم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان توضیح داد: اینکه شهرزاد مظفر در لیگ حضور داشته باشد یا نه، مهم نیست. فلسفه وجودی لیگ کشف استعدادها و راهنمایی آنهاست. اینکه فضا را برای رشد نوجوانان و جوانان فراهم کنیم، مهم تر از چیز دیگری است. در این دوران هم که تیمی در لیگ برتر ندارم به تدریس و برنامه ریزی برای تیم ملی می پردازم و استراحت می کنم.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1242

به "مظفر: لیگ بانوان احتیاج به راهکارهایی دارد تا از رخوت و سکون خارج گردد، احتیاج به استراحت داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظفر: لیگ بانوان احتیاج به راهکارهایی دارد تا از رخوت و سکون خارج گردد، احتیاج به استراحت داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید