نسل جدیدی از زمین شوها با خاصیت آنتی باکتریال به بازار عرضه می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، صنایع نساجی آذرپاک پارمیس فرناد، زمین شوی (تِی) آنتی باکتریال حاوی نانوذرات فراوری و به بازار عرضه نموده است که برای محیط های خانگی و بیمارستانی بسیار مناسب است.

نسل جدیدی از زمین شوها با خاصیت آنتی باکتریال به بازار عرضه می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، تِی ابزاری رایج برای خشک کردن و زدودن آب از روی سطوح مختلف است. یکی از دغدغه های افراد در هنگام استفاده از تی، آلودگی این تی ها و انتقال آن به فضا های مختلف است. این موضوع در محیط های حساس نظیر فضا های بیمارستانی و حتی منازل و محیط های اداری جدی تر است، به ویژه این که در شرایط فعلی بیماری کرونا موجب افزایش حساسیت مردم نسبت به بهداشت محیطی شده است.

برای پاسخ به این احتیاج، صنایع نساجی آذرپاک پارمیس فرناد، تی آنتی باکتری حاوی نانوذرات را فراوری و به بازار عرضه نموده است.

با افزودن نانوذرات به الیاف مورد استفاده در فراوری تی، خاصیت از بین بردن میکروب ها و باکتری ها در سطح فراهم می گردد. این تی قابلیت حذف درصد زیادی از باکتری ها و قارچ ها را دارا بوده و برای از بین بردن گرد و غبار و شستشوی سطح زمین در بخش های حساس به آلودگی مانند بیمارستان ها، هتل ها، مدارس، مهدکودک ها و آسایشگاه های سالمندان مناسب است.

تی میکروفایبر آنتی باکتریال از الیاف بسیار متراکمی تشکیل شده و به همین دلیل مقاومت بسیار زیادی دارد. الیاف این تی نازک بوده و می تواند در تمیزکاری منافذ بسیار ریز مفید واقع گردد. حذف رطوبت و آلودگی های چرب از توانایی های مهم تی آنتی باکتریال است که باعث کاهش مصرف مواد شوینده و مواد شیمیایی می گردد.

از ویژگی های مهم این تی می توان به پایداری خاصیت آنتی باکتریال پس از دفعات متعدد شست و شو، قابلیت جذب آب و ساختاری از جنس پلی استر حاوی نانوذرات اشاره نمود.

صنایع نساجی آذرپاک پارمیس فرناد در حوزه محصولات نظافتی نظیر تی، سفره پاک کن، پادری و انواع ادوات گردگیری فعالیت دارد که از فناوری نانو نیز برای ارتقاء کیفیت محصولات خود استفاده نموده است.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 122539

به "نسل جدیدی از زمین شوها با خاصیت آنتی باکتریال به بازار عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جدیدی از زمین شوها با خاصیت آنتی باکتریال به بازار عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید