هدف جدید تویوتا برای فروش خودروهای برقی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت تویوتا میخواهد برنامه فروش خودروهای الکتریکی خود را تغییر دهد و هدف خود را فروش 5.5 میلیون خودروی برقی تا 2025 میلادی اعلام نموده است.

هدف جدید تویوتا برای فروش خودروهای برقی

همچنین این شرکت برای دستیابی به هدف خود از فراوری کنندگان باتری در چین یاری می گیرد. چنین تغییری در هدف شرکت نشان دهنده رشد بازار خودروهای برقی است. از سوی دیگر نشان می دهد بزرگترین فراوری کننده خودرو در ژاپن نمی تواند به تنهایی باتری مورد احتیاج خودروهایش را تأمین کند.

به هرحال طبق برنامه جدید شرکت تویوتا این شرکت علاوه بر فروش 5.5 میلیون دستگاه خودروی برقی و پیل سوختی در 5 سال، تابستان آینده نیز باتری های حالت جامد خود را توسعه می دهد.

شیجکی تراشی مدیر بخش تحقیقه و توسعه تویوتا این استراتژی را اعلام نموده است. پیش از این تویوتا اعلام نموده بود تا 2030 میلادی این تعداد خودروی الکتریکی را می فروشد اما اکنون چشم انداز خود را تغییر داده و بازه زمانی را 5 ساله اعلام نموده است.

همچنین به گفته تراشی این شرکت میخواهد باتری های حالت جامد برای خودروهای الکتریکی را قبل از المپیک تابستانی توکیو رونمایی کند. این فناوری که به فراوری خودروهای سبکتر و قدرتمندتر منجر می گردد به محبوبیت خودروهای برقی منجر می گردد.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 26765

به "هدف جدید تویوتا برای فروش خودروهای برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف جدید تویوتا برای فروش خودروهای برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید