همایش عظیم اتومبیل رانی و مسابقه چندجانبه کشوری اسلالوم جام مدافعان سلامت

به گزارش مجله سرگرمی، همایش عظیم خودروهای دو دیفرانسیل، کلاسیک، اسپرت و تیونینگ، موتورسیکلت های سنگین، ریس، استریت و تریل و مسابقه چندجانبه کشوری اتومبیلرانی اسلالوم، جام مدافعان سلامت با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز برگزار گردید.

همایش عظیم اتومبیل رانی و مسابقه چندجانبه کشوری اسلالوم جام مدافعان سلامت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی، این دو برنامه به صورت همزمان، روز آدینه 23 خرداد 99 با هدف قدردانی از ایثار و جانفشانی های کادر درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا، با حضور تعداد زیادی از علاقه مندان برگزار گردید.

ایجاد شور و نشاط اجتماعی، یاری به رونق صنعت گردشگری کشور، ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن، تشویق جوانان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی کشور و همچنین راهنمایی هیجانات و استعدادهای آنان در حوزه اتومبیلرانی از دیگر اهداف اجرای این برنامه ها است.

در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، در شروع برنامه، دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده میان شرکت کنندگان توزیع و نکات بهداشتی به آنان یادآوری شد.

در مسابقه قهرمانی کشور رشته اسلالوم، جام مدافعان سلامت که در 9 کلاس مثبت و منفی 1500 سی سی آقایان و بانوان، کلاس آزاد، سه کلاس جانبازان و معلولان و کلاس ویژه کادر درمان در پارکینگ باشگاه انقلاب برگزار گردید، حدود 200 نفر از سراسر کشور شرکت کردند.

همزمان با این رویداد، خودروهای دو دیفرانسیل، کلاسیک، اسپرت و تیونینگ، موتورسیکلت های سنگین، ریس، استریت و تریل در پیست اتومبیلرانی استادیوم انقلاب کرج با حضور جمع کثیری از علاقه مندان گرد هم آمدند.

این گردهمایی شرایطی فراهم کرد تا شرکت کنندگان و علاقه مندان به خودرو و موتورسیکلت، بتوانند ضمن به نمایش گذاشتن خودروهای خاص و تیونینگ شده خود، به گفتگو و اشتراک گذاری تجربیاتشان بپردازند.

از آنجایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا، فعالیت ها و برنامه های اتومبیلرانی نزدیک به چهار ماه متوقف شده بود، این برنامه با استقبال روبرو شد.

برای علاقه مندان به اتومبیلرانی، برنامه های متنوع و مختلفی از جمله رالی تورهای گردشگری وسیله های نقلیه تاریخی، رالی های خانوادگی به مقاصد گردشگری کمتر شناخته شده، نمایشگاه و گردهمایی ویژه انواع خودرو و موتورسیکلت و ... از سوی کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، تا سرانجام سال اجرا خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 95210

به "همایش عظیم اتومبیل رانی و مسابقه چندجانبه کشوری اسلالوم جام مدافعان سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش عظیم اتومبیل رانی و مسابقه چندجانبه کشوری اسلالوم جام مدافعان سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید