پاسخگویی به مسافرین با روبات سخنگو

به گزارش مجله سرگرمی، فرودگاه فرانکفورت آلمان نسخه ای جدید از مسئول روباتیک FRAnny را برای یاری رسانی بیشتر به مسافرین مستقر کرد.

پاسخگویی به مسافرین با روبات سخنگو

روبات FRAnny در فرودگاه فرانکفورت به طیف گسترده ای از سئوالات مسافرین پاسخ داده و آن ها را در یافتن دروازه ورودی و خروجی صحیح، رستوران و یا محل دسترسی به وای فای رایگان هدایت می نماید.

این پروژه روباتیک که حاصل همکاری دو شرکت Fraport و DB Systel است، در کوشش است تا ارائه خدمات به مسافرین را به شیوه ای روباتیک پشتیبانی نموده و رضایت مسافرین را تا حد قابل قبولی افزایش دهد. به گفته مسئولین این فرودگاه، اغلب مسافرین در فرودگاه ها و حتی ایستگاه های قطار احتیاج به هدایت دارند. در چنین شرایطی دستیاران دیجیتال و روبات ها می توانند احتیاجهای روزمره مسافرین را در کوتاه ترین زمان و به شیوه ای صحیح تر برآورده نموده و آنها را در جهت درخواست شده هدایت نمایند.

این روبات بر اساس هوش مصنوعی و یک رابط کاربر صوتی، داده های ثبت شده در سیستم اطلاعات فرودگاه را تجزیه و تحلیل نموده و بر اساس اطلاعات و داده های ثبت شده پاسخ سئوالات مسافرین را ارائه می دهد.

این فناوری به محض نزدیک شدن مسافرین، خود را معرفی نموده و می گوید: من فرانی هستم. می توانم یاریتان کنم؟ این سیستم جالب توجه و هوشمند علاوه بر ارائه اطلاعات پرواز به مسافرین، قادر به صحبت و گپ و گفتگویی کوتاه با زبان های آلمانی، انگلیسی و هفت زبان دیگر است. در حال حاضر این فناوری توجه بسیاری از مسافرین فرودگاه فرانکفورت را جلب نموده و به گفته کارشناسان این سیستم تبدیل به فاکتوری در افزایش حضور مسافرین بیشتر و یاری رسانی به آن ها شده است.

لازم به ذکر است در بهار سال 2018 میلادی اولین نسخه این روبات در فرودگاه فرانکفورت مستقر شد. پس از تقریبا 4400 تعامل این سیستم روباتیک با مسافرین، 75 درصد از مسافرین آن را ارزشمند و کاربردی توصیف کردند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18652

به "پاسخگویی به مسافرین با روبات سخنگو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی به مسافرین با روبات سخنگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید