کادر فنی تیم ملی سپک تاکرا ایران عملکرد ضعیفی داشت

به گزارش مجله سرگرمی، علی فولادی راد در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: تیم ملی سپک تاکرا ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در هر دو رشته چهار نفره و تیمی سه نفره در صندلی پنجم ایستاد که به عقیده من نتیجه ضعیفی است.

کادر فنی تیم ملی سپک تاکرا ایران عملکرد ضعیفی داشت

وی اضافه نمود: مربیان ایرانی در بازی های آسیایی جاکارتا نشان دادند دانش و تجربه لازم را برای حضور در رقابت های بزرگ ندارند و عملکرد ضعیفی از خود بر جای گذاشتند.

فولادی راد توضیح داد: کادر فنی ایرانی دردی از تیم ملی سپک تاکرا دوا نمی کند و باید از مربی خارجی استفاده کنیم زیرا تیم های ملی کشورمان در رشته های دیگر با مربی خارجی نتیجه گرفته اند.

وی ادامه داد: کشورهای جنوب شرق آسیا قدمت 150 ساله در سپک تاکرا دارند در حالی که ما 15 سال است در این رشته فعالیت می کنیم و باید از تجربیات و علم روز این کشورها بهره ببریم.

فولادی راد بیان نمود: کشورهای جنوب شرق آسیا همواره با یکدیگر در حال رقابت هستند در حالی که ما در جنوب غرب آسیا تنها هستیم و بدون بازی تدارکاتی نمی توانیم در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

وی اعلام کرد: بازی های آسیایی میدان بزرگی بود زیرا بهترین تیم های سپک تاکرای جهان در آن حضور داشتند و امیدوارم در مسابقات بعدی نتایج بهتری بگیریم.

وی در خصوص عملکرد احسان امان بای و ناصر پنق دو بازیکن گلستانی تیم ملی سپک تاکرا در بازی های آسیایی جاکارتا، یادآور شد: عملکرد این دو بازیکن بد نبود اما نمی توانیم بگوییم عملکرد خوبی داشتند زیرا در مجموع نتیجه مورد نظرمان را نگرفتیم.

تنها مسئول ایرانی برگزاری مسابقات در جاکارتا بودم

مسئول کمیته فنی مسابقات سپک تاکرا در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در خصوص حضورش در این سمت، گفت: من تنها ایرانی بودم که به عنوان مسئول بخش فنی مسابقات در بازی های آسیایی جاکارتا حضور داشتم و این رقابت ها در چهار رشته برگزار گردید.

فولادی راد اضافه نمود: این مسابقات از نظر فنی در سطح بسیار بالایی برگزار گردید و تمامی تیم های برتر جهان مانند تایلند، مالزی، اندونزی، سنگاپور، ویتنام و ... که از آسیا هستند در این رقابت ها حضور داشتند.

وی توضیح داد: رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا هم از برگزاری این مسابقات رضایت داشت و قرار است در رقابت های المپیک جنوب شرق آسیا در فیلیپین که سال 2019 برگزار می گردد از من دعوت کند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2509

به "کادر فنی تیم ملی سپک تاکرا ایران عملکرد ضعیفی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر فنی تیم ملی سپک تاکرا ایران عملکرد ضعیفی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید