کارت سوخت به دست همه متقاضایان می رسد؟

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگو شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: افرادی که قبلا در سامانه دولت همراه ثبت نام نموده اند، نگران دریافت کارت سوخت خود نباشند؛ چراکه کوشش ما این است که نهایتا تا 20 مردادماه کارت این افراد را در اختیارشان قرار دهیم.

کارت سوخت به دست همه متقاضایان می رسد؟

فاطمه کاهی در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر اینکه هنگام زمانی اطلاعات در سامانه دولت همراه ثبت می گردد که شماره موبایل، اطلاعات کارت خودرو و کارت بانکی به نام یک نفر باشد، اظهار کرد: مقرر شده که کارت سوخت به همان آدرسی که برای کارت خودرو ثبت شده ارسال گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا 20 مردادماه کارت سوخت به دست تمام متقاضایان می رسد، توضیح داد: قرار نیست که از این تاریخ کارت آزاد صندلی داران حذف گردد اما محدودیت هایی در این حوزه اعمال خواهد شد و به تدریج طرح استفاده از کارت سوخت شخصی اجرایی می گردد.

به گفته سخنگو شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، تلاشمان این است که در چهار کلان شهر تهران، کرج، تبریز و اصفهان کارتهای سوخت تا 20 مردادماه ارسال گردد.

کاهی همچنین درباره تمدید مهلت اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت، اظهار کرد: این طرح قرار است به طور تدریجی اجرایی گردد و اینگونه نیست که اگر فردی در تاریخ مقرر وارد صندلی گردد، نتواند سوخت گیری کند.

با توجه به اجرای مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی برای الزامی شدن عرضه بنزین با استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی از بیستم مردادماه سال جاری، ضروری است مالکان خودرو و موتورسیکلت که دارای کارت هوشمند سوخت شخصی هستند، به منظور شناسایی مسائل احتمالی و کسب اطمینان خاطر از صحت عملکرد کارت سوخت، طی روزهای باقی مانده حداقل یک نوبت سوختگیری به وسیله کارت های سوخت شخصی خود انجام و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، موارد را به سامانه 09627 اطلاع دهند.

طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی با اولویت کلان شهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان، اجرایی خواهد شد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35681

به "کارت سوخت به دست همه متقاضایان می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت سوخت به دست همه متقاضایان می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید