گوگل از گوشی میان رده پیکسل 4a رونمایی کرد

به گزارش مجله سرگرمی، بعد از ماه ها انتظار و چند بار تأخیر، گوگل بالاخره از گوشی میان رده پیکسل 4a رونمایی کرد. همان طور که انتظار داشتیم، امسال خبری از مدل ایکس ال نیست و فقط با یک مدل با نمایشگر 5.81 اینچی سروکار داریم.

گوگل از گوشی میان رده پیکسل 4a رونمایی کرد

قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ دراگون 730G است که در کنار آن با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم روبرو هستیم. کاربران از لحاظ تنوع حافظه داخلی حق انتخاب ندارند و در ضمنً پیکسل 4a از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی کند.

نمایشگر 5.81 اینچی جدیدترین گوشی میان رده گوگل از نوع اولد است و از رزولوشن 1080 در 2340 بهره می برد. در سمت چپ بخش فوقانی حفره نمایشگر دیده می شود که درون آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در پنل پشتی یک دوربین 12.2 مگاپیکسلی دیده می شود که سنسور 1/2.55 اینچی دارد و لنز آن هم از گشودگی دیافراگم F/1.7 بهره می برد. دوربین این گوشی از تمام ویژگی های دوربین پیکسل 4 مانند حالت شب، حالت پرتره و Top Shot پشتیبانی می کند. در ضمنً به لطف بهره گیری از لرزش گیر اپتیکال، کاربران می توانند ویدیوهای کم لرزشی را ثبت کنند.

انرژی گوگل پیکسل 4a از طرف باتری 3140 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود که برای شارژ کردن آن می توان از سرعت شارژ 18 وات بهره برد. همچنین نباید وجود جک هدفون در بدنه این گوشی را از قلم بیندازیم.

پیش فروش این گوشی آغاز شده و با قیمت 349 دلار از تاریخ 20 آگوست (20 مرداد) روانه بازار آمریکا می شود. در بریتانیا و آلمان هم به ترتیب 349 پوند و 340 یورو قیمت دارد. همچنین قرار است پیکسل 4a در بازار کشورهای استرالیا، کانادا، فرانسه، هند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، سنگاپور، اسپانیا و تایوان عرضه شود. در نهایت باید بگوییم این گوشی فقط در رنگ مشکی به دست کاربران می رسد.

  • آیا تمام گوشی های گوگل در سال 2020 با شکست روبرو می شوند؟

منبع: GSM Arena

مجله عکس: مجله عکس: آشنایی با هنر عکاسی و تصویربرداری

آسمان تو: آسمان تو: با ما سفر را تجربه کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 104957

به "گوگل از گوشی میان رده پیکسل 4a رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل از گوشی میان رده پیکسل 4a رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید