در توصیف درخشش انصاری فرد: جان سخت

به گزارش مجله سرگرمی، جان سخت بهترین واژه ای است که می توان در توصیف درخشش کریم انصاری فرد به کار برد. مهاجمی که با کوشش فراوان از نیمکت به زمین رسید و نشان داد چه مهاجم مهمی برای ناتینگهام فارست است.

در توصیف درخشش انصاری فرد: جان سخت

آمار ویژه انصاری فرد: هر 72 دقیقه یک تأثیر

امیر اسدی ، شاید اگر دو هفته قبل قصد داشتیم گزارشی درباره شرایط کریم انصاری فرد بنویسیم، نا امیدی از پیروزیت او به یکی از سوژه های اصلی مان تبدیل می شد. بخصوص وقتی می دیدیم کریم با اینکه در تمرینات ناتینگهام فارست یکی از آماده ترین بازیکنان است اما توسط مارتین اونیل، هرگز فرصت بازی و حضور در زمین را پیدا نمی کند.

کریم انصاری فرد اما در این دو هفته اخیر تمام پیش بینی ها را بر هم زده و آنقدر درخشیده که هواداران ناتینگهام فارست را به تمجید وا داشته. انصاری فرد این فصل را با آیتور کارانکا شروع کرد و در زمان مربیگری او نخستین بازی های خود در چمپیونشیپ را تجربه کرد. بعدها و درست زمانی که کریم همراه تیم ملی در جام ملت های آسیا حضور داشت، کارانکا اخراج شد تا مارتین اونیل باتجربه راهنمایی ناتینگهام فارست را بر عهده بگیرد.

اونیل که آمد اثری از انصاری فرد در تمرینات ناتینگهام فارست نبود. او در اردوی تیم ملی حضور داشت و همین مسئله باعث شد تا اونیل برای مدت ها دور مهاجم ایرانی تیمش را خط بکشد. همین کار کریم را برای بازگشت به ترکیب ناتینگهام فارست سخت کرد. قرمزهای سیتی گراند اما نتایج درخشانی کسب نکردند و بخت صعود به پلی اف لیگ برتر را از دست دادند.

-

از دست رفتن بخت صعود با حضور کریم انصاری فرد در ترکیب اصلی فارست همراه شد. البته انصاری فرد یک بار و در بازی مقابل هال سیتی - هفته سی و ششم - حضور در ترکیب اصلی را تجربه نموده بود. همان دیداری که مهاجم تیم ملی گل زد و یک پاس گل هم داد اما معین نشد چرا برای بازی های بعد از ترکیب یازده نفره مارتین اونیل خط خورد.

در دو هفته اخیر، انصاری فرد مقابل میدلزبورو و کوئینزپارک رنجرز در ترکیب اصلی ناتینگهام فارست حضور داشته و این تیم دو پیروزی جذاب به دست آورده. ابتدا در هفته چهل و چهارم و مقابل میدلزبورو که یکی از بخت های حضور در پلی اف است، کریم پیروز شد در همان نیمه اول و با هوش بالا یک پنالتی از مدافع حریف بگیرد تا فارست گل اول خود را به ثمر برساند. این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود ناتینگهام فارست به خاتمه رسید. هفته چهل و پنجم اوج هنرنمایی انصاری فرد در ترکیب تیمش بود. او با فرار از منطقه آفساید، گل زیبایی وارد دروازه کی پی آر (نام مخفف کویئنزپارک رنجرز) کرد تا ناتینگهام فارست یک پیروزی مهم دیگر را کسب کند.

کریم انصاری فرد این فصل 12 بار در ترکیب ناتینگهام فارست حضور داشته که فقط 3 تا از آن ها به عنوان بازیکن ثابت بوده. یعنی کریم 9 بار در قامت یک بازیکن جانشین وارد زمین شده و البته تأثیری نیز در نتیجه بازی نگذاشته. آمار دقایق بازی انصاری فرد در ناتینگهام فارست هم زیاد نیست. او روی هم 287 دقیقه در زمین حضور داشته اما در همین دقایق اندک هم درخشان ظاهر شده.

انصاری فرد که حالا 29 ساله شده، 2 گل برای ناتینگهام فارست به ثمر رسانده، یک پاس گل داده و یک پنالتی نیز برای این تیم قدیمی گرفته. یعنی 4 تأثیر مستقیم روی گل های این باشگاه مشهور انگلیسی و به طور میانگین هر 72 دقیقه یک اثر که آمار درخشان و فوق العاده ای برای این مهاجم ایرانی محسوب می گردد.

-

کریم چنین تجربه ای را در پانیونیوس و المپیاکوس داشت اما در هر دو مورد توانست با کوشش فراوان موانع را از سد راه بردارد و به مهاجمی مهم تبدیل گردد. وقتی او از اوساسونا جدا شد کمتر کسی تصور می کرد که بتواند در پانیونیوس روزهای پیروزی را رقم بزند. این اتفاق اما رخ داد و کریم تنها بعد از یک فصل بازی برای پانیونیوس به باشگاه بزرگی چون المپیاکوس منتقل شد.

در المپیاکوس هم در بدو ورود انصاری فرد، پائولو بنتو روی نیمکت حضور داشت. مربی پرتغالی و جوانی که حالا راهنمایی تیم ملی کره جنوبی را بر عهده دارد. بنتو علاقه ای به سبک بازی کریم نداشت و فقط با اصرار مدیران باشگاه این مهاجم را جذب نموده بود. استفاده انصاری فرد از معدود فرصت های خود باعث شد تا کریم تمام مهاجمان المپیاکوس را کنار بزند و به بازیکنی موثر در ترکیب این تیم یونانی تبدیل گردد. او روح مبارزه گری داشت. همین اتفاقی که حالا برای کریم در ناتینگهام فارست اتفاق افتاده.

در فارست نظرها نسبت به کریم انصاری فرد تغییر نموده و همه به ادامه همکاری با او خوشبین هستند. هم هواداران باشگاه که مدام پیام های امیدوارکننده ای برای کریم می فرستند و هم مدیران و کادر فنی ناتینگهام فارست که به این نتیجه رسیده اند انصاری فرد چه مهاجم قابل اعتمادی است. همین باعث شده تا از حالا بحث برای حضور یا عدم حضور کریم در ناتینگهام فارست به یکی از سوژه های اصلی رسانه های انگلیسی و هواداران این باشگاه در فضای مجازی تبدیل گردد.

-

انصاری فرد با قراردادی به مدت و یک فصل و نیم و تا خاتمه سال 2020 پیراهن ناتینگهام فارست را پوشید و همین می تواند یکی از دلایل ادامه حضور او در چمپیونشیپ و ترکیب قهرمان سابق جام باشگاه های اروپا باشد. اتفاقی که اگر رقم بخورد می تواند انصاری فرد را به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در فصل آینده چمپیونشیپ تبدیل کند.

3-یک

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21668

به "در توصیف درخشش انصاری فرد: جان سخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در توصیف درخشش انصاری فرد: جان سخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید